logo
Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Kierownika PCPR nr 11/2008

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Kierownika PCPR nr 11/2008 z dnia 28 listopada 2008

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Kierownika PCPR nr 11/2008 z dnia 28 listopada 2008


Załącznik nr 2
do Zarządzenia
Kierownika PCPR nr 11/2008
z dnia 28 listopada 2008



PROCEDURA NABORU KANDYDATÓW
NA STANOWISKA URZĘDNICZE

§ 1
Organizacja naboru
1.Nabór prowadzony jest w sposób jawny i konkurencyjny z zachowaniem postanowień zawartych w ustawie,
2.Nabór prowadzony jest według niniejszego regulaminu przez Komisję konkursową powołaną zarządzeniem Kierownika Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

§ 2
Zasady naboru
1.Ogłoszenie o naborze umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi, al. Piłsudskiego 135, II piętro.
2.Możliwe jest umieszczenie ogłoszeń dodatkowo w innych miejscach.
3.Ogłoszenie o naborze zawiera:
-nazwę i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
-określenie stanowiska urzędniczego,
-określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym (wymagania niezbędne i dodatkowe),
-wskazanie zakresu zadań,
-wskazanie wymaganych dokumentów,
-określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
4.Na dokumenty aplikacyjne składają się:
-list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej
-kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
-dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
-dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy
-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-oświadczenie o niekaralności,
-zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
-inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

§ 3
Rekrutacja i selekcja kandydatów
Powołana Komisja konkursowa przeprowadza:
1.Wstępną selekcję kandydatów i ogłasza listę kandydatów spełniających wymagania formalne, która będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru. Lista o której mowa, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Dalsze etapy procedury naboru prowadzi się:
-jeżeli do naboru przystąpił choćby jeden kandydat albo choćby jeden kandydat spełnia wymagania formalne i jest zamieszczony na liście,
-w przypadku gdy do ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze nie przystąpił żaden kandydat, albo gdy stwierdzono, że żaden z kandydatów nie spełnia wymagań formalnych, nabór przerywa się.
2.Końcową selekcję kandydatów, na którą składają się test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna.
3.Z przeprowadzonej selekcji końcowej sporządzany jest protokół zawierający:
-określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5-ciu najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
-informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
-uzasadnienie danego wyboru,
4.Informacja o wynikach naboru umieszczana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Informacja zawiera:
-nazwę i adres jednostki,
-określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów K.C.
-uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nie wybrania żadnego kandydata,
-informacja umieszczana jest w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi.

§ 4
Procedura zatrudnienia
1.Wybrany kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności (osoba wybrana do zatrudnienia występuje do sądu o wydanie stosownego zaświadczenia).
2.Wybrany kandydat przedstawia zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na stanowisku o które się ubiegał (skierowanie wydaje pracodawca).
3.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru, wyrażającej wolę podjęcia zatrudnienia w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi.

§ 5
Sposób postępowania z dokumentami
2.Dokumenty złożone w związku z naborem przez kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego dołączone są do jego akt osobowych.
3.Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez okres 3-ch miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

§ 6
W zakresie nie uregulowanym niniejszymi postanowieniami stosuje się obowiązujące przepisy prawa.

Autor : Urszula Łużniak
Zredagował(a) : Katarzyna Marcinkiewicz
Data wprowadzenia : 2009-01-07 15:27:22
Data ostatniej modyfikacji : 2009-01-07 15:27:22
Liczba wyświetleń : 1258



licznik odwiedzin: 951904