Kliknij na listę wszystkich usług według podziału terytorialnego i wybierz odpowiednie województwo a następnie powiat, miasto lub gminę i tam znajdziesz naszą Elektroniczną Skrzynkę Podawczą
W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:
-założenie indywidualnego (darmowego) konta na platformie ePUAP
-posiadanie profilu zaufanego swojego konta na ePUAP lub certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych dokumentów.
Pozostałe instrukcje dotyczące wysyłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się na ePUAP
http://www.epuap.gov.pl/wps/portal/!ut/p/a1/hY49D4IwFEV_CwNr36N8iG4MDhITBo1CFwNJhWqlTVvw74vGEfFt9-ac3AcMSmB9PYq2dkL1tXxnllyCNY0CesC82EYx7k7HnKarhGJEJ6CaAPxxGf7zz8AWkSL8AgsTObBWqubzbpX1TZi2wAy_csMNGcxUd87pjY8-NkITrZ6idsTKQds70dJHbvWc2inroJxTQD9KvMVy3Gee9wIaMnNc/dl5/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/ |