logo
Zamówienia Publiczne » Projekt Dobry wybór - Lepsza przyszłość » Przetarg konsultacje psychologiczne 6.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 6.05.2013

Łódź: Indywidualne konsultacje z psychologiem beneficjentów i otoczenia projektu

Łódź: Indywidualne konsultacje z psychologiem beneficjentów i otoczenia projektu "Dobry wybór - Lepsza przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2013 - 2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1. NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi, al. Piłsudskiego 133 D, 92-318 Łódź, woj. łódzkie,
tel. 42 676 34 87, faks 42 676 34 99, 603 482 028.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.samorzady.pl


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualne konsultacje z psychologiem beneficjentów i otoczenia projektu "Dobry wybór - Lepsza przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2013 - 2014.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługa.

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem realizowane na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi, których opis szczegółowy zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia opracowana na potrzeby niniejszego postępowania.

II.1.4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

II.1.5. Wspólny słownik zamówień (CPV) 85121270-6

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej i wariantowej: nie

II.2 Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Etap 1 - zamówienie należy wykonać w terminie od dnia zawarcia (od dnia podpisania umowy) do dnia 18 grudnia 2013r.
Etap 2 - zamówienie należy wykonać w terminie od dnia zawarcia (od dnia podpisania umowy) do dnia 18 grudnia 2013r.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.3. ZALICZKI:
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienie: nie

III.3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w zakresie ww. warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca obowiązany jest wykazać
w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń / dokumentów załączonych do oferty

III.3.2 Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w zakresie ww. warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca obowiązany jest wykazać
w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń / dokumentów załączonych do oferty

III.3.3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w zakresie ww. warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń / dokumentów załączonych do oferty

III.3.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w zakresie ww. warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń / dokumentów załączonych do oferty

III.3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w zakresie ww. warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń / dokumentów załączonych do oferty

III.4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ PRZEDSTAWIĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5. INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
Jeżeli z innego załączanego do oferty dokumentu, ani z danych zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki nie wynika zasada reprezentacji Wykonawcy oferta powinna zawierać dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania

III.6. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1 Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie:
1. W stosunku do treści oferty w przypadku:
1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie
jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy.
2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia.
2. W stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, będących konsekwencją zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zmian w ogłoszeniu.

IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.pcpr.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Al. Piłsudskiego 133d 92-318 Łódź.

IV.4.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Piłsudskiego 133d 92-318 Łódź.

IV.4.3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach projektu pn. Dobry wybór - Lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój
i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centa pomoc rodzinie.
Planowany termin zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 06 maja 2013





AGNIESZKA KĘPKA
podpis Przewodniczącej Komisji Przetargowej

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC190.5 KB POBIERZOGŁOSZENIE 6.05.20132013-05-06 14:05:14499
?152.3 KB POBIERZSPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 6.05.20132013-05-06 14:05:44634
graf.835.1 KB POBIERZOGŁOSZENIE cz1 scan 6.05.20132013-05-06 14:06:21498
graf.859 KB POBIERZOGŁOSZENIE cz2 scan 6.05.20132013-05-06 14:06:37488
graf.801.9 KB POBIERZOGŁOSZENIE cz3 scan 6.05.20132013-05-06 14:06:57490
graf.513.6 KB POBIERZOGŁOSZENIE cz4 scan 6.05.20132013-05-06 14:07:09516

Autor : Agnieszka Kępka
Zredagował(a) : Katarzyna Marcinkiewicz
Data wprowadzenia : 2013-05-06 14:04:43
Data ostatniej modyfikacji : 2013-08-14 09:08:06
Liczba wyświetleń : 1279

Redaktor  Data modyfikacji 
Katarzyna Marcinkiewicz  06.05.2013 13:12pokaż tą wersję
Katarzyna Marcinkiewicz  06.05.2013 13:04pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 951904